15 saker som ni kanske inte visste om mig.

Jag heter Ronja Nilsson.
Jag har jättelätt för att bli svartsjuk/avundsjuk.
Jag har även jättelätt för att bli kär.
Jag älskar att sjunga när jag lyssnar på musik.
Jag är rädd för hårfönar.
Nästan alla mina kompisar hatar min musiksmak (house/svensk hiphop)
Jag blir jättelätt sur.
Men jag har även lätt för att förlåta.
Jag har tandställning.
Jag tycker att min mamma är väldigt överbeskyddande.

Jag absolut HATAR sniglar.
Jag älskar mat.
Jag har inte min naturliga hårfärg (min naturliga är typ orangeröd, haha)
Jag älskar att köpa kläder.
Jag tror aldrig jag skulle orka ha en hund.



Nog om det, nu måste jag klä på mig och fixa mig och sedan så ska jag hem till marcuz! Men jag tror som sagt att jag kommer hem ikväll så vi får väl höras då babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0