A shot at love with Tila Tequila.

Nu så sitter jag här framför den här pyttelilla datorn igen, fast den är ju så söt! Och så omöjlig att skriva på... Men det får duga.
Ligger i sängen nu och tittar på Tila Tequila, eller ja.. Det är typ någon specialare, funkar ändå ju. En sak som verkligen stör mig just nu är att texten har hamnat väldigt mycket, så jag kan inte titta utan att blanda ihop texten med det som är, jobbigt värre!
Tar väldigt lång tid att skriva det här inläggt eftersom att jag är helt inne i programmet, och därför ska jag nu lämna er ifred, så ni får ha det bäst utan mig!




Är det bara jag som tycker att tila liknar en alien?


Kommentarer
Postat av: bella

haha, det är sant att tila är lik en alien !

2009-04-07 @ 23:06:47
URL: http://isabellamansson.blogg.se/
Postat av: melanie

men vaa_:S? tila är hur söt som helst och liknar inte en alien nånstans:P

2009-04-09 @ 14:50:31
URL: http://melaniejanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0