Allting va så lätt, allting känndes rätt, i sommar blir det hett hett hett.

Sitter och äter mat just nu faktiskt. Precis kommit hem efter att ha varit med *hemlig* och Robin i Huddinge, kulkul. Är faktiskt jättetrött just nu, så orkar inte skriva något speciellt långt direkt.
Började väl med att jag åkte hem till *hemlig* vid halvsex eller något sånt. Sen va vi hos henne tills ungefär halv sju. Och då gick vi till Västerängsvägen, och sen svängde vi in och gick lite överallt bland dom där villorna, sååå lyckade vi är. 50 minuter tog det innan vi till slut hittade Robin..
Vi satt vid bussen på sofiebergsvägen ett tag innan vi gick till coop och tittade lite där inne.. Sen så åkte jag hem till mitt älskade varma rum..
Och tro det eller ej men nu ska jag fortsätta äta.
Peace out,
ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0