Around the world

Nu har jag fixat mig och är klar för att åka, egentligen.. Fast självklart är ju inte maten klar förns om en timme ungefär så än kan jag inte åka till Jenny!
Men när jag har ätit och så ska jag iallafall dit och fira valborg, blir säkert superkul. Vi hade först tänkt att jag skulle komma dit senast åtta, sen så ska vi dra till bea och köpa ''mablabla'' cocacola och engångsgrill. Efter det så ska vi till någon brasa där i enskede och titta lite på elden ''waow'' haha nej men, vi kommer väl vara där ett litet tag så om någon ska dit kan ni ju messa ;) ..
Efter vi tittat på elden så skulle kanske Micke med oss och grilla och så, lovely! Finns inget härligare än att grilla ''mablabla'' på kvällen, eller vad säger ni? Nu måste jag svara på mitt sms så vi  får höras senare hörni!




peace out
ronja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0