Bilder från mormor..

Ni får lite bilder från mormor och andra saker också eftersom jag kommit på hur man gör nu! Bra va?
Klicka på bilden för att få den större.



Såhär såg min dosa ut innan jag åkte..



Mormors sommarstuga.



Mycket snö var det där, fy -.-



Vägen från mormor till .. något annat?



Regnade gjorde det ju självklart också!



Fast då kunde man ju titta på scrubs!



Baksidan..



Mitt söta busskort som just nu är hos jenny ! ;(



Den borde bli modell ju, eller vad tycker ni? ;)



Den va ju söt! ;O



Det va mysigt att elda.



hihih!



Påväg till bussen hem.

Ni får även några tokiga bilder på min lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0