eliiiite!

Tjenixen bloggen!
Här sitter jag sådär lagom trött och har precis duschat, ska snart föna håret och göra mig redo för att åka till Haninge och sola, lovely! Frågade min bror ifall han skulle hänka med men han kunde tyvärr inte.
Vet ni? Jag vaknade 13:37 idag, hahaha! Dom flesta i min ålder vet vad det är, men många vuxna vet inte. Men det är iallafall 1337 = leet = elite, förstår ni? Ifall inte får ni fan sitta och klura ut det själva.
Men nu måste jag skynda mig för bussen går snart!
xoxo
ronja.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra dag!



Prenumerera gärna på mig, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-04-05 @ 16:05:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: mamma

Hajjade nada...MEN morsan tillhör ju u313373, så nema problema....n 3^07...<3..........

2009-04-05 @ 16:11:42
Postat av: Mormor

fattar ingenting.... men det var väl väntat hihi

2009-04-05 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0