För det du gör, har jag redan gjort och det du säger har jag redan sagt.

Har precis kommit hem till Skogås så sitter här i mitt rum och drogar mitt överdrivet tråkiga spel som jag skrev om i något inlägg tidigare. Har inte så mycket att skriva om just nu men ville ju bara informera er sötnosar om att jag lever, och nu när jag gjort det så finns det ju ingenting mer om att skriva.
Var ju hemma hos Marcuz nyss, vi tittade mest på tv hela kvällen, småpratade lite som vanligt och sånt.
Ska fortsätta spela mitt ''överkuliga'' spel nu så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi senare eller imorgon, puss på er!



Sluta följ mig omkring
för jag vet vad du vill
och du får ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0