Förlåt mig om jag tvekar ibland

Förlåt för min design som ser lite knasig ut just nu, men jag hann aldrig fixa den igår. Men jag håller på med headern just nu så det blir klart idag eftersom jag inte heller ska göra någonting idag så blir det säkert klart.
Iallafall så igår så åkte jag ju till Tallkrogen på kvällen och var med Jenny, Karin och Micke (som btw verkade sur på mig men han sa att han inte va det så..) Vi luffade runt lite i tallkrogen och ja, ingenting mer.
Jag, Jenny och Karin drog hem till Jenny ganska tidigt och bakade scones. Och så pratade vi i Marcuz i telefon hela natten, så man kände sig ju såhär lagom fräsch när man vaknar med kladdigt smink och ofixat hår och så har jag lyckats somna på något konstigt sätt, haha.
Mitt mobilbatteri var även slut så jag drog hem till Marcuz vid 9 på morgonen eftersom han sa att han hade en LG laddare, men nejnej! Självklart inte, det var en samsung. Så bra.. Så jag var bara där i några timmar och åkte sedan hem. Så nu ligger mobilen på laddning och jag ska fortsätta med designen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0