Här kommer kung av sand

Godmorgon sunshines!
Ganska trött fortfarande, men har bestämt mig att det här ska bli en latdag för min del. Men av någon konstig anledning så är det just på mina latdagar som folk så gärna vill göra någonting, så knasigt det.
Igår så kom jag hem vid halv tolv från Jenny, hade ingen ork att skriva då så därför blev det inget skrivande. Jag blir galen att det inte funkar lägga in bilderna från min mobil, så extremt jobbigt !
Så istället för det så får ni bilder från igår som Jenny tog med hennes system kamera, man blir ju alltid lika gullig på kort, därför är dom mesta övertäckta eller liknande.











bild 1. Here we are!
bild 2. Yeah!
bild 3. Inga kommentarer..
bild 4. Jenny är min lilla hippieboy(girl)
bild 5. Jag <3 Jennys dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0