Hoppet är långt bort

Är du i ett förhållande just nu?
nepp, inte just nu.
Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
3 månader typ
Hatar du ditt ex?
Nejnej, varför skulle jag?
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Haha, nix.
Har du kvar någonting från ditt ex?
Minnen..
Är du en player?
nejnejnej!
Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
Ja ni, det får ni nog fråga dom!
Är du en bra partner?
Ja, ifall jag vill.
Är du kär i någon just nu?
Yes.
Är någon kär i dig?
Inte vad jag vet, man kan ju hoppas.
Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
Hmm, se bra ut, ha humor och bra personlighet.
Har du varit kär i flera personer samtidigt?
haha, kär och kär..
Har du någon gång vart otrogen?
mjo, typ...
Kommer du gifta dig i framtiden?
Ifall jag hittar den rätta så har jag inget emot det.

Nu ska jag faktiskt sova, så vi får höras imorgon!
Puss och godnatt på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0