I skolan.

Sitter i klassrummet med Jenny nu som sitter och håller i sin dator jättehårt eftersom att Igi och Stoffe är i farten som vanligt och tar massas datorer, jobbigt värre. Nu ska dom tydligen ta massa strumpor också. *SUCK!* Nu fick dom självklart ner Jenny på golvet och tog hennes strumpa, såg lite smått perverst ut när Stoffe höll i henne, hahahahahahaha!
Efter skolan så ska jag hem till Jenny för vi ska boka biobiljetter till 17 again eftersom att Jenny så gärna vill se den, den verkar ju ändå helt okej och bio är ju aldrig fel! Eller vad säger ni?
Nu ska jag återgå till att geeka mitt spel, fast självklart kan jag ju lägga in det i bloggen! Hahah.

Ha det bäst!
ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0