If they wanna rock , they rock.

Förlåt för att det inte har varit någon uppdatering idag. Men jag har faktiskt inte haft någonting att skriva om. Eller ja, om jag vi ska vara ärliga här så har jag ju faktiskt bjudit på ett videoinlägg...
Dagen har varit superbra faktiskt, var i skolan, sen hemma hos Robin ett tag. Och sen så åkte jag hem till Jenny så gick vi till bea och köpte en engångsgrill och ''mablabla'' och cola, lovely! Gick tyvärr inte så bra med grillningen men det är ju mysigt ändå.
Ja, ni får väl lite bilder från dom senaste dagarna istället.













Robin har fått leka lite med min mobil .. jag undrar vad det är med den där snubben och mina händer ;)





(eftersom att det inte grillen gick så bra så försökte vi med värmeljus, gick dock inte heller så bra).






Det var väl det mesta av bilderna .. Ja nu ni ska jag faktiskt gå och leta efter mina mjukis. Så ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej söta tjejer, jättegott med marsmallows (stavning?) men tänk på att det är mest socker, och sen Cola till det, inte bra varken för tänder eller figur om man festar för ofta på sånt. Ni kommer i obalans, genom att ni blir snabbt pigga just då, svårt att somna på kvällen och sedan jättetrött på morgonen, tills ni får nästa "sockerkick", men gillar er alla ändå, kram ha en bra dag, puss på dig Ronja!

2009-04-29 @ 08:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0