I'm home!

Yes, nu är jag hemma i Skogås! Var faktiskt riktigt skönt att komma bort i några dagar och ta det lugnt, behövdes verkligen komma bort från det här ''dårhuset''
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter att ha suttit på bussen i nästan tre timmar, fast det kändes som om det gick väldigt fort eftersom att jag mest låg och halvsov på bussen. Det va skönt det också.
Idag hade jag tänkt fråga jenny ifall hon ville följa med mig till Farsta för jag hade tänkt köpa ett par solglasögon och ett linne, härligthärligt!
Min mobil är tyvärr cpat upp sig så det funkar inte lägga in bilder på datorn just nu, men får se ifall jag gör det senare istället..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0