Inlägget som aldrig blev publicerat..

Tänkte skriva det här igår, men jag vet inte. Det blev spara som utkast isället för publicera..



Jag kämpar mig igenom varje dag, Jag döljer tårarna som vill rinna hela tiden och léendet på läpparna är bara falskt. Jag gör mitt bästa, Men det duger inte. Det här är inte lätt. Jag vet inte hur länge till jag ska orka " spela " glad. Hur länge till jag ska ha det falska léendet på läpparna & så fort folk frågar " Hur mår du ? " & Jag svarar det är bara bra. Men det är inte sant. Jag skäms, Jag skäms över att jag mår dåligt. Jag orkar verkligen inte.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag finns alltid här för dig gumman!,Jag vet att det kanske inte är något du vill prata om ... men om du vill det så finns jag här och min mobil är på 24/7 så det är bara att ringa! <33333333333333

2009-04-29 @ 19:20:32
URL: http://ddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0