Just dance!

Nu har jag kommit hem från skolan, skönt! Vi hade dans hela dagen idag.
Jag var där ungefär 20 i 9 någonting, och det började 9. Åkte med Micke, Emil, Jenny och Linnéa dit. Först så dansade vi någon typ av streetdans som faktiskt var ganska tråkigt. Sen så hade vi lunch vid halv elva till halv tolv. Då skulle vi egentligen ha med oss egen matsäck. Men eftersom att inte jag orkade ta tag i det igår så hade jag inte med mig någonting idag, så jag fick en halv macka som iförsig va ganska stor av min lärare Harald, snällt eller hur? Dricka fick jag väl tigga runt lite om..
Sen vid halv tolv så var det riktig streetdans dom gällde, faktiskt så var det riktigt kul också så man försökte ju lite mer på det. Han som vi hade som ''tränare'' va jätteduktig på att dansa, jag vill också kunna sånt ju! (a)
Sen så slutade vi ett ungefär och så åkte jag hem, har väl inte hunnit göra så mycket mera sen dess..
Menmen nog om det! Bio ikväll.. Super kul! Var ju på bio i måndags också, och inte så länge innan det så var jag på bio också, mycket bio här. Ikväll så ska jag ju som ni säkert redan vet eftersom jag skrivit det tidigare se 17 again. Och jag tror nog det blir jättebra så vi får väl se! Nu måste jag duscha så vi får höras senare.

Peace out
ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0