Like a star, like a hero.

Jag sa ju att jag skulle skriva om jag skulle åka till mormor eller inte, och det skulle jag. Men det kanske är lite sent att säga nu eftersom att jag redan är här?
Har precis ätit middag så tänkte bara skriva i bloggen lite snabbt nu när min mormor och hennes man sitter och tittar på färjan på tv. Inget program för mig direkt fast jag får väl se om jag går och lägger mig där sen ändå en stund och tittar med dom.
Jag vet inte riktigt än när jag åker hem, men jag hade tänkt att åka hem på fredag så det blir nog att jag kommer hem på fredag eller lördag. Vill ju hinna träffa kompisarna innan skolan börjar!

Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg du hade :D

2009-04-06 @ 21:30:08
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-06 @ 22:54:04
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0