Show my skills

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? ''Jag vet det.'' Cornelia vände sig mot garderoben. Snö-
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Luft.
3. Vad var det senaste du såg på tv? Jag vet faktiskt inte, kommer inte ihåg.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 21.15 .. den va 21.40, haha.
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu? Tittar på tv.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? för en halvtimme sen kanske, gick från bussen hem.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Playahead.
8. Vad har du på dig? Baggie jeans, en vit t-shirt och svart tjocktröja.
9. Drömde du något inatt? Gjorde jag säkert, men ingenting jag kommer ihåg.
10. När skrattade du senast? Jag vet inte, någon gång under dagen säkert.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tappeter.
12. Har du sett något konstigt på sistonde? Nja ? ..
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Såhär helt okej lagom tråkig.
14. Vilken var den senaste film du såg? Good luck chuck tror jag.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Herregud vilken fråga..
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag vet inte, om du vill veta något så fråga.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Jadu ..
18. Tycker du om att dansa? Ibland.
19. George Bush? Vad är det med han?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? kebabrulle, haha nej. Skämt bara. Jag har ingen aning.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Kanske det kanske.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Måste ni ha så konstiga frågor?
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Dom som av någon anledning orkar svara på såna här frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0