SO DANCE FUCKERS DANCE !


I'm back!



Saknat mig? Jag har bestämt mig nu att jag ska försöka börja skriva igen. Behövde en liten bloggpaus sådär, men nu har jag verkligen saknat bloggandet, tro det eller ej.
Tyvärr kan jag inte lova er att jag skriver så mycket, men jag ska iallafall försöka att skriva minst ett inlägg varje dag, absolut försöka.. För annars tröttnar man nog, designen måste jag nog också göra något åt.
Idag så har jag iallafall varit i farsta med Jenny, vi möttes där utanför cubus för jag skulle ha ett minneskort till min mobil. Självklart när jag väntar på henne så råkar jag sätta mig bredvid en liten indianliknande sak som sitter och sjunger, inte vackert! Lät som hon sjöng på ''indianska'' haha!
Efter vi hade varit i farsta så åkte vi hem till Jenny och satte oss vid hennes dator och tittade på tv samtidigt. Har märkt att jag och Jenny är så tråkiga att vi alltid skrattar åt överdrivet tråkiga spel! Gud så knasiga vi är..
Men nu är jag hemma och har varit det väääldigt länge, sitter inne på pea och spelar mitt kära ''bubble shooter'' spel på spela.se, väldigt tråkigt.. Men vad ska man göra liksom?
Nu ska jag fortsätta köra spelet och vinna, ni får lyssna på den här bra låten istället!









Jenny och jag i torsdags tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0