Take my hand

Nu har jag kommit hem efter en kortkortkort dag i skolan. Vi började runt tio, och slutade runt elva. Det var orientering i kärrtorp.. Åkte det med Micke i hopp om att han skulle hitta, men icke sa nicke! Det gjorde han verkligen inte. Så vi fick stå i centrum tills Jenny, Karin, Celina, Tsungai och Linnea kom så gick vi med dom och hittade till slut.
Orienteringen var riktigtriktigt tråkig säger jag. Helt enkelt är inte orientering någonting som passar mig har jag kommit fram till.
Efter orientering så drog jag till Farsta centrum och fikade med mamma och Richard, lite mysigt sådära. Och efter det så åkte vi hem och jag har väl inte hunnit göra så mycket mera. Ska gå upp och ta ett bad nu hade jag tänkt!!



Jag måste bara säga tack till Jenny

du är verkligen en riktig vän gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0