I <3 machmellows !

Förlåt älsklingar för att jag inte skrev någonting igår! Men på morgonen så hade jag väl ingenting att skriva och på kvällen så var jag med Jenny, och senare på kvällen var även Micke med. Så jag var jättetrött när jag kom hem och orkade helt enkelt inte skriva.
Jag hade iallafall jättemysigt igår. Jag och Jenny satt och geekade massa tråkiga spel, like allways! Men ändå så garvar vi lika mycket för att vi är så himla dåliga på det, gash!
Min ibland överdrivet smarta låtsaspappa kom också på varför bilderna inte visades i mobilmappen på datorn, det var ju för att dom låg på minneskortet.. Smart man känner sig ibland..



Det här kan inte sluta illa!



Gottgott!



Eftersom att viss person *HOST* Micke .. doppar alla sina ''mablabla'' som han kallar dom (machmellows) i grillen så får tyvärr Jenny mest massa rök på sig..



Det var igår det! Idag så ska jag och Jenny vara med Karin, roligtroligt! Eftersom att jag och Jenny av någon anledning köpte två minigrillar så tänkte vi grilla machmellows med Karin idag igen, det vill hon säkert göra så det blir nog roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0