Sätt dig längst bak i bussen

Morrnmorrn!
Skrev ingenting igår kväll, förlåt! Jag vet inte varför men det bara blev så. Hade som sagt bara en mysig hemmadag och det fanns väl inte så mycket att skriva med det inte!
Somnade tyvärr jättetidigt inatt, runt halv tolv tror jag! Och det jobbiga med det var att jag hade glömt att logga ut från msn och så, så självklart hade ju massa skrivit vilket jag tycker är jättejobbigt att vakna och så har massa skrivit på msn och loggat ut.. Speciellt när det är roligt folk, men det är väl sånt man får leva med här i livet, dom personerna som var roliga och skrev sitter säkert inne på msn ikväll så får väl snacka med dom nu.
Idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt än, nu, snart ska jag iallafall åka till Haninge och sola solarium, love it! Sen så ska jag väl hem och duscha och bestämma resten av dagen. Sa till Marcuz att jag skulle dit idag och vara med han och Jens, får väl se hur det blir med det, Marcuz får smsa mig ifall han vill att jag ska komma, haha!



Peace out!
ronja.


Kommentarer
Postat av: Dea

Hej jag undrade bara hur man får copyright på sin blogg? :P

2009-04-12 @ 21:25:44
URL: http://deeaa.blogg.se/
Postat av: Dea

Hej jag undrade bara hur man får copyright på sin blogg? :P

2009-04-12 @ 21:26:10
URL: http://deeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0