Vill inte sakna dig, men bara tanken på ditt léende..

Sitter här och gör ingenting och har absolut ingenting att skriva, hihi.. Istället så får ni lite bilder från idag!



Jag jag någonsin nämt hur mycket jag hatar min näsa?



Emma, Karin och Linnéa.



Dom igen.



Linnéa som .. snurrar runt lite?



Linnéas arm.. :)



Linnéas hår..



Linnéas hår och arm!



Jenny och Hedda och lite av Jonathan.



Det bara e så
Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så
Glöm allt det dumma som jag sagt, det bara e så
Babe, lyssna jag vill va med dig, det bara e så

Du och jag har varit vänner ganska länge nu
Och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu
Vill va mer än din vän, vill vara din prinsessa
Jag ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min
Vill va hon du kan ringa när saker är skit
Jag vill att du ska vara killen jag vaknar upp bredvid
För att varje gång jag är med dig, så blir jag varm
Det pirrar i hela kroppen, jag vill bara ta din hand
Aldrig släppa taget, bara få va i din närhet
kyssa dig på munnen och bara ge dig min all kärlek
Jag skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det
Jag ligger sömnlös på nätterna, bara tänker på dig
Oavsett hur lång tid det tar, kommer vänta på dig
För det är det värt, kan svära på min mamma aldrig varit så kär
För när jag ser dig vill jag va med dig, det bara e så
Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så
Glöm allt det dumma som jag sagt det bara e så
Babe, lyssna jag vill va med dig, det bara e så.
jag svär på min grav, att du är allting för mig och jag är kär än idag
Snälla ge mig en chans, lever för dig på samma sätt som jag lever för allt
Vet att du kan se mig som den jag brukade va
I mitt hjärta kommer det för alltid va du och jag.
För när jag ser dig vill jag va med dig, det bara e så
Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så
Glöm allt det dumma som jag sagt det bara e så
Babe, lyssna jag vill va med dig, det bara e så.
Shit babyboy, det här är svårt
jag blir bara mer kär för varje dag som går
ärligt, jag vet inte vad jag ska ta mig till
ber till Gud varje dag om att han tar mig dit, till ett paradis
där bara vi, skit i allt och alla och skapar ett liv
Jag ska kämpa för det här för du e han jag vill ha
Och jag vet att den kan bli bra, det bara e så..
Det bara e så..
Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så
Glöm allt det dumma som jag sagt det bara e så
Babe, lyssna jag vill va med dig, det bara e så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0