Varför ska man tänka på, nån annan än sig själv? ego

Sitter här just nu i mitt sådär lite smått tråkiga, stökiga rum och äter frukost. För er som inte vet det än så är det jag ♥ äta, äta, äta!
Idag så hade jag faktiskt tänkt att åka till min söta mormor i Fagersta bara för att ta det lugnt några dagar. Men jag vet ju inte än ifall det är okej för henne att jag kommer.. Men man kan ju alltid testa. Ska nog fråga henne senare eller be mamma prata med henne. Och ifall hon läser bloggen så kommer hon nog troligtvis se det här och prata med mig om det. Jag skriver lite senare och informerar er om hur det blev!

XOXO
Ronja

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är självklart alltid välkommen hit , nu vet jag ju som sagt redan att du kommer, eftersom mamma ringde, ska bli jättekul. Hoppas på bra väder så vi kan sola upp oss ordentligt, tils plugget börjar igen, kram.

2009-04-06 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0