Vi försöker iallafall, ellerhur? ..

Inte mycket skrivet idag, har som sagt varit med Jennypenny! Karin kunde tyvärr inte vara med så vi fick grilla våra ''mablabla'' själva, tråkigttråkigt..
Grillen var inte heller så bra, så vi satt där ett bra tag för det tog så lång tid -.- Satt och tittade på massa moppepojkar som var där och satt och glodde på oss, synd att dom va fula, det var bara en som såg okej ut.
Efter vi grillat klart, som va runt femtiden ungefär så gick vi hem och Jenny och försökte komma på någonting att göra. Och från ingenstans så kom vi på, bio!! Så vi åkte till hötorget och tittade på en shoppahollics (stavning?) bekännelser. Bra film!
Jenny orkade inte lägga in bilder som hon tog så ni får se lite nu, och mera imorgon! Låter bra va? :D



Mums!




Vissa vart mindre lyckade..



Verkligen vägra brinna..



Sen kände jag något som bränndes jävligt mycket på min fot, det visade sig att det gått hål i grillen och droppade ner varma saker i hålet under -.- ..



Yeah!



TJENNY ÄLSKLING ! :D :D :D



k00ling där!



WIHU , BIO NÄSTA !



hihi..

nu ska jag smsa lite och chatta på msn en stund till innan jag går upp och duschar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0