alla <3 dag

Godmorgon solstrålar!
Har precis vaknat nästan, inte hunnit göra någonting idag iallafall. Idag så är det ju alla ♥ dag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ikväll så skulle iallafall Emil komma hit och jag ska tydligen få en present(?) känner mig faktiskt dum som inte har köpt någonting till honom.
Nu på dagen så hade jag tänkt fråga Jenny och Karin ifall jag kunde vara med dom en stund, eller iallafall några timmar.. Får se hur mycket klockan blir, hihi! Nu ska jag iallafall gå upp och äta frukost.
xoxo



Now if she does it like this, will you do it like that?
Now if she touches like this, will you touch her right back?
Now if she moves like this, will you move her like that?
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it

Kommentarer
Postat av: Mamma....

Te amo preciosa...!!! Ha en jätte bra allahjärtans dag................!!!!

2009-02-14 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0