Are you all going crazy or is it just me?

Sitter hemma nu och lyssnar på ''Butiful Disaster med Kelly Clarksson'', tror jag är kär i låten! Kalla mig knäpp men sån är jag.
Juste, fredag den trettonde idag, vad kan man säga om dagen? Mja, otur och otur vet jag inte vad jag har haft.. men ont i halsen, vaknade åtta minuter innan min buss gick, kom försent till skolan, ont i halsen och har inte kunnat äta något pågrundav det. Spanska prov hade vi ju idag också, gick bättre än vad jag trodde. Eller, det känndes iallafall som det. Det kanske inte gick så bra att beskriva en annan person på Spanska som man skulle göra, jag beskrev iallafall söta Karin, hihi!
Efter skolan så skulle jag åka med Emil till farsta strand, eller jag skulle hem. Men eftersom jag åker till farsta strand så kan jag ju lika gärna vänta på honom där, kom till Gullmars vid halv ungefär eftersom jag trodde han slutade då så stressade jag mig dit, men när jag kommer dit så säger han att han slutar kvart i -.- åh! Så jag fick iallafall sitta där och vänta på honom i tjugo minuter ungefär, menmen. Det funkar ju också, lite kallt var det väl, men inte så farligt.

Men eftersom jag har så himlans tråkigt just nu så undrar jag ifall någon vill göra något?

XOXO
ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0