Beutiful disaster

Morning sunshines!
Sitter i skolan nu, och ja.. Jag var verkligen astrött igår efter efterlyst så orkade verkligen inte fixa med designen, så den ser ju ut som den gör just nu.
Tänkte skriva imorse innan jag åkte till skolan men hann aldrig med det, även fast jag vaknade en halvtimme tidigare än vanligt så gick morgonen otroligt snabbt.
Just nu så är jag väldigt segt fast mår ändå hyffsat bra måste jag säga, lite huvudvärk men det börjar jag vänja mig vid nu.. Så lite som jag sover är inte det konstigt.
Vi ska ha Svenska nu(?) fast våran lärare är inte här, eller ja.. Nu kom hon och jag måste börja jobba egentligen men gud vad jag inte har lust. Även fast Svenska är det ämne som jag faller mer för än många andra ämnen.
Efter skolan idag så ska jag nog hem, ingenting är planerat iallafall om man säger så. Kommer säkert sitta hemma hela dagen och geeka gh, måste ju fixa designen också. Men det gör jag nog ikväll skulle jag tror.

Nu måste jag sluta skriva och lyssna på vad Cicci(läraren) säger. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0