But tonight I'm gonna fly

Jag sa ju att jag skulle skriva efter SO men det blev inte så. Har ingenting att skriva men jag tänkte bara skriva hej så ni ser att jag lever. Klar med allt nu som jag måste vara klar med för att inte få lästid, hääääääääääärligt! Eller matte är kvar, men det står inte att jag måste bli klar med det så jag antar att jag inte behöver det. Och ifall jag behöver det så håller jag på att jobba med det just nu, och det är väl bara fyra eller fem tal plus en diagnos, men det blir klart idag. Annars hinner jag säkert klart med det på Engelskan efter lunchen ifall inte Henrik har kommit med någonting nytt som vi ska jobba med. Nu håller Jenny på att visa mig sin jättefina presentation också, och efter varje bild hon visat säger hon ''yeah'' låter askul! Haha!

Idag efter skolan så ska jag hem och ta det lungt tror jag ifall jag inte ska vara med Emil, tror inte det blir så eftersom att han har träning. Om jag inte skriver idag efter skolan så vet ni iallafall anledningen. Ja, nu måste jag fortsätta jobba med matten sista tiden innan lunch, vi har iförsig veckoslut när som helst, menmen.

xoxo
Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0