Friluffsdag(stavning?)

Har precis fått reda på att vi ska ha friluffsdag(stavning?) om någon vecka, ett probmlem är att jag inte vet vad jag ska välja, man kan välja mellan:
  • fotbollstunering
  • skridskoåkning
  • Skidor
  • Promenad
Jag hatar alla fyra, eller hatar och hatar.. Jag hatar fotboll, får jättelätt ont i fötterna av skridskor och tröttnar snabbt, har aldrig vågat testa på skidor för jag tycker det verkar superläskigt och jag hatar att gå, och promenaden är ungefär 3 timmar lång..
Det lutar ändå lite av skidhållet faktiskt, ska ta om ''gröna'' backarna, även kallad gräsbackar av mig, haha!
Så nu kära läsare vill jag veta vad ni tycker? Ska jag våga testa på mig på skidor även fast jag aldrig vågat på det förut?

VAD TYCKER NI!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0