Gud vad trött jag blir..

Mamma... om ronja - the one and only:
Hur många dagar tänker du använda dom?????? En vecka som stövlarna eller????? Tur att du har en sån snäll pappa..(som inte lär sig)..Hittar man inte det man tänkt köpa så är det bästa att avvakta för se om man hittar nått annant... impulsköp som man sedan ångrar(bara för att man måste ha) är inte bra... speciellt då andra betalar, som ruttnar då det blir liggande, motivationen för att handla blir då bara mindre och mindre.... spelar ingen roll om det är något för 50 spänn ell 500 spänn...känns lika meninglöst...Älskar dig...

Vadå inte lär sig? Hörrödu, jag tror han är vuxen nog att ha ''lärt'' sig ifall han kan köpa någonting eller inte. För han kan ju säga nej ifall han vill ellerhur? Och bara för att du har lovat mig att jag ska få klippa håret i ungefär tre månader nu så betyder inte det att alla andra är som dig (som tur är ibland) .. Förlåt men liksom, folk har faktiskt ett eget liv som dom själva kan bestämma över.
Och bara för att du är på så dåligt humör när du jobbar hela j*vla tiden om inte oftare så behöver faktiskt inte du ta ut det över alla andra fast det kanske inte du har lärt dig än (?)
Men eftersom att du aldrig är hemma så kanske inte du vet hur mina skor ser ut, eller? Och för dig verkar det ju som om allt känns meningslöst.. Och ja, det är faktiskt inte mitt problem.



Nog om det, skulle egenligen inte ens skriva om det där från början.. Men nu vart det så iallafall. Hade egentligen bara tänkt att jag skulle duscha nu och sedan faktiskt sova så att jag kommer upp imorgon så inte mamma blir sur(are).
Ja men, vi får höras imorn så skriver jag när jag vaknar. Puss och god natt Svenska folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0