Håll min hand hårt

Tjenixen och godmorgon!
Har precis ätit frukost så nu sitter jag och chattar med söta Mikaela (msa@pea) på msn, som jag förövrigt inte har träffat på jättejättejättelänge, flera år! Hihi, och nu tror jag vi har sagt i ett halvår kanske att vi snart måste ses, och det går ju som det går.. Känner mig som en riktig Nilssonare där (att ingenting blir gjort)
Om någon timme eller så så ska jag till tandl i Odenplan och fixa lite med tandställning. Tar bussen och tuben dit vilket ungefär tar en timme (kanske halvtimme då, men ändå) , DÖDA MIG! Åh, vad jag absolut inte har lust med det. Hemskthemskthemskt, men det är sånt man får leva med.
Hade tänkt fråga mamma ifall hon skulle kunna följa med mig till farsta och köpa några småsaker åt mig där, hihihih! Vilket säkert inte kommer hända för hon kommer gnälla på att jag precis har klippt mig och blablablablaaaaa.. Men man kan ju alltid hoppas, och så hittade jag en skitsnygg tröja i en annans blogg som bara kostade 20 kronor (egentligen kostar den 250), wah! Den måste man ju också fråga mamma om, och den kanske jag till och med skulle kunna få.
Nu ska jag sluta drömma mig bort och fortsätta fixa mig, xoxo.



Bilden är över ett halvår gammal men allt var bara så bra då..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken tröja, i vilken blogg ? (a) <33

2009-02-23 @ 14:05:25
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0