How do you sleep?

Tjenixen bloggen! Nu är det måndag igen och jag länktar redan till helgen igen haha! Låter bra va?
Håller på att arbeta med någon NO sak fast vi egentligen har idrottsteori, men jag är klar med det! - tro det eller ej men det är faktiskt sant.
Det tar väldigt segt att skriva det här inlägget då jag håller på att jobba, vill verkligen bara bli klar så att jag slipper allting!
Fick precis veta att idrotten är inställd imorn, YeeY! Jag tror faktiskt det bara har varit två eller tre gympalektioner den här terminen eftersom att Magnus av någon anledning nästan aldrig är här, hahah. Eller nja, förra tisdagen eller veckan innan så var det en basketkorg som gått sönder så det låg glas i hela hallen, och imorgon så ska vi inte ha idrott för dom skulle sätta upp några saker i hallen, vet inte riktigt vad för någonting. Om man säger det rätt så lyssnade jag inte riktigt på vad han sa.
Men nu måste jag jobba så jag slipper lästid nästa vecka på sportlovet. Med lästid menas det att man får vara här några dagar av lovet (i det är fallet tre dagar) och göra klart det man inte hunnit innan, och ifall man är klar med allt så får man vara ledig, vilket jag hoppashoppashoppas att jag kommer få och därför måstemåstemåste jag fortsätta jobba nu!
xoxo


p.s skriver fortfarande om helgen efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0