I just wannabe with you baby

OM MEJ

1. Hur lång är du? 163 ungefär tror jag kanske
2. Vad vill du bli när du bli stor? rik
3. Vad pluggar du? grundskola
4. Har du långt hår? ganska
5. Vilken hårfärg har du? färgad svart
´7. Har du kysst någon idag? faktiskt inte

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? nix, dom e svenska, dööh -.-'
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? blandat
3. Hur många syskon har du? 3, och det räcker
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? mmmmmmh, jag e vaken ...
7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen just nu
8. Vilken familjemedlem är snällast? robin
9. När hittade du senast på något tillsammans med ditt syskon? jadu, det vet jag inte

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? kommer inte ihåg, men Emil sov hos mig hihi
5. Vem har du varit kompis med längst? Carolina, fast vi umgås knappt längre
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ingen aning
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? japp

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? jag hade två par jeans, ett par typ mjukisbyxor och ett linne och en tjocktröja.
3. Favorittröja? kan inte säga, det är orättvist mot dom andra tröjorna
5. Har du gett bort kläder nån gång? ohja, det tror ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? haha, många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? nix..
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? har väl hänt
10. Vad använder du för skor? reebok gympaskor och ett par svarta stövlar eller vad man ska säga..

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? varför skulle jag inte våga? inte direkt så att jag föredrar att göra det, men aa..
3. Vara dig själv? jora, allt som oftast.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? såklart
7. Ge dig på utmaningar? ja, fett häftigt
10. Äta småkryp? nej, skulle inte tro så

SKOLAN:

2. Vad heter din favoritlärare? Cicci
3. Vad är ditt favoritämne? svenska
4. Snyggaste läraren på skolan? Harald :$
5. Har du bra betyg? funkar, kan bli bättre
6. Tråkigaste ämnet? idrott och so
7. skolkar mycket senaste året? har väl hänt några gånger, inget jag är stolt över direkt
8. hur tar du dej till skolan? buss + tunnelbana, hatar det!

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? låter som ett fetto
2. När tuggade du tuggummi senast? igår
4. Vilken färg är det på din tandborste? gul, hihi busigt
6. Vad har du för påslakan just nu? brunt
8. Hur ofta duschar du? varje kväll
9. När ska du gå och lägga dig? efter jag duschat

och därför ska jag duscha nu så ni får ha det så bra så skriver jag mera imorgon efter SO lektionen säkert ifall jag blir klar med SO sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0