It dosn't even mather how hard you try

Nu har jag faktiskt bakat klart, gjorde det för ett tag sen. Mina såkallade havrebollar var asäckliga, och då menar jag verkligen asäckliga.. Tycker synd om dom som ska bli tvungna att äta dom och låtsas att det är gott, hihihihi!
Är lite småsur just nu för jag råkade göra så att alla bilder på min mobil försvan, typiskt! nu undrar ni säkert ''hur lyckas man?'' då kan jag säga er att det undrar jag också.. Världen går ju trotts allt inte under för det.



Mina misslyckade havrebollar..




Egopics ..





Peace out
Rooonja
!

Kommentarer
Postat av: Demi

fin blogg tjejen!

2009-02-21 @ 16:20:23
URL: http://carmex.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men din N-bollar tycks ju ha varit goda iallafall eftersom dom försvann i godisråttans lilla mage...(jag fick en och andra noll tydligen..) 250 Gr SMÖR , 3 DL SOCKER...... vad mer hadde du i??? hmmm inte undra på att du e så sööööt... pusspuss

2009-02-22 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0