It's all about me and my style.

Ska väl först börja med att berätta om mig själv och sådär..
Jag heter Ronja Nilsson och är tretton år, kallas väl för det mesta för Ronja skulle jag tro. På vardagar bor jag för det mesta hos min mamma (som jag inte älskar väldigt mycket, haha jag skoja bara..), hennes sambo och mina tre syskon i Skogås. Och ungefär varannan helg så bor jag hos min pappa i Haninge. Eller, om man ska vara korrekt så vet jag inte om man kan säg att jag bor av något av ställena(?).. Nu undrar ni säkert vad jag menar med det, hihi! Men det är så att jag har en pojkvän (Rikardh, kallas även för strille) som jag är med väldigt mycket på både vardagar och helger, och när jag är med honom så blir det inte alltid så himla mycket skrivet faktiskt, men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt ändå. Om jag får säga vad jag tycker så tycker jag faktiskt att jag har börjat vara hemma mera nu på sista tiden så inte min mamma ska längta ihjäl sig efter mig eftersom att hon älskar mig så mycket.
Övrigt då så är jag väl för det mesta glad, har ingen direkt favoritmat, inte film för den delen heller men föredrar komedier. När det gäller färger så är väl rosa favoriten. Jag går i DiStra skola som ligger i slakthusområdet bakom globen, ganska liten skola med bara en sjua, en åtta och en nia. Det finns två till DiStra som ligger på Medborgarplatsen och Fridhemsplan. Till Fridhemsplan åker jag och har lektion när jag har musik och språk (Spanska) och till Medborgarplatsen åker jag till när jag har slöjd. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga om mig själv .. att jag är bäst kanske? Haha nej men, jag hatar sniglar.
Det finns väl ingenting speciellt mer att veta om mig, men ifall ni undrar så är det bara att kontakta mig på [email protected]

xoxo / ronja

Kommentarer
Postat av: Din bästa mamma..

Tack min lilla prinsessa att jag får ha dig hemma mer.....älskar dig så mycket och kommer så alltid att göra... men det vet du ju tydligen redan om.... vad bra, då har har mina känslor nått fram till dig....... pusspuss.....

2009-02-09 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0