Jag och Jenny har ingen humor.

Sitter i klassrummet med Jenny och skrattar, men med våran urtråkiga humor så är väl det inte så svårt.. som till exempel på tunnelbanan:
Jenny: Det var en gång två pingvinger, då frågade den ena, vill du ha en piggelin?
Båda: skrattar!
Eller i klassrummet:
Ronja: Jaaaaaaaa, jag har fått en ny kommentar från mormor! Mojmoj!
Jenny: Skrattar!
Eller nu:
Jenny rapar  (typisk Jennygrej)
båda skrattar..
Ja, båda var väl inte speciellt roliga men liksom, våran humor är som den är. Iförsig skrattar vi åt allting.
Idag så ska jag iallafall kanske vara med Strille en stund efter skolan, ifall han fortfarande vill.. Vi får se hur det blir.
Jag måste iallafall se efterlyst ikväll klockan nio på trean, ETT MÅSTE FÖR MIG! Jag bara älskar efterlyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0