Några skämt, klaga inte på att jag har dålig humor.

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
Grattis! ni är den tusende bilisten som har kommit ihåg
säkerhetesbältet. Ni har vunnit 10.000 kronor.
Vad tänker du använda dom till?
-Ja jag tror att jag skall ta körkort säger föraren.
Så säger kvinnan på passagerarplatsen:
-Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har
druckit för mycket.
Då säger en man i baksätet:
-Klantskallar! Ja visste att vi inte skulle komma långt i
stulen bil.
Pinsam tystnad tills man hör dovt från bagageutrymmet:
-Har vi kommit över gränsen än ?

Tre kvinnor samlas; en singel, en förlovad och den tredje är gift.
De bestämmer sig för att ta reda på hur man bäst förför en man.
Samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade ögon som en överraskning till sin partner.
Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...
Singeltjejen, som haft en blind-date: - Så fort han öppnade dörren och såg mig i utstyrseln skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...
Den förlovade tjejen: - Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken,
så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben.
När han kom hem, öppnade jag pälskappan så att han kunde se vad jag hade under.
Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.
Den gifta tjejen: - Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna.
Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem,
slängde han sig på soffan, tog TV-kontrollen i handen och sa: -
Hörru Batman, vad blir det för mat idag??


En man kände sig lite hängig så han frågade chefen om det va ok att han gick hem för dagen.
Javisst, Det går bra, sa chefen. Ta en tur med frugan också så ska du se att du blir bättre.
Dagen efter kom mannen tillbaka till jobbet, piggare och nöjdare än på länge.
- Jag visste väl att det skulle hjälpa, sa chefen.
- Ja, svarade mannen, och vad fint ni har det hemma!


Frun frågar sin man: - Skulle du gifta om dig när jag dör?
- Ja, det kanske jag skulle, svarar mannen.
- Jaha, svarar frun lite sorgset. Men skulle hon få sova i min säng ?
- Jo, det är möjligt...
Nu blir frun ännu ledsnare och frågar:
- Skulle du låta henne använda mina kläder om hon skulle kunna använda dem?
 - Jo, det skulle jag nog också göra..
Nu skulle hon inte kunna bli ledsnare, så hon frågar:
- Skulle du låta henne använda mina golfklubbor då?
- Nej, svarar mannen. Hon är vänsterhänt...

Det var en gång en polis som jävlades med en skurk i finkan.
- Jag ställer dig en gåta, sa polisen. Klarar du den släpper jag dig fri. Förstått?
- Mmm...
- Vad är det som har 4 hjul och rullar?
- Lätt! Det är en bil, svarade skurken.
- Jo, men du svarade inte rätt, för du sa inte om det var en Audi eller Volvo.
Vi tar en till. Vad är det som har 2 hjul och rullar?
- En motorcykel?
- Njaaaa.... Du sa aldrig om det var en Yamaha eller Honda.
 - Men shit, suckade skurken, okej, här har du en gåta av mig. V
ad är det som går runt på gatan och säljer sig?
- Hehe lätt! skrattade polisen. Det är en hora.
- Jo, men du sa aldrig om det var din mamma eller din syster.



HAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag vet att jag kanske har skitdålig humor, men det var faktiskt ingen som tvingade dig att läsa sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0