Now if she touches like this, would you touch her right back?

Som ni kanske ser nu så är äntligen designen ändrad. Håller på att öva till ett omprov i kemi som jag inte fick godkänt på förut.. Men det kanske inte är så konstigt ifall man svarar potatisgratäng på alla? Lyssnar på Metro Station - Shake it just nu, väldigt bra låt som jag har haft på huvudet hela dagen.
Ni vet filmen som jag såg igår, patrik 1.5? Hann ju aldrig skriva om den eftersom jag var så trött, men iallafall så var den helt okej för att vara en Svensk film. Tycker väl att det är lite överdrivet att den där Patrik ska springa och slå ner några småbarn som kallar honom för bög. Filmen var annars ganska bra, så den får nog 7/10 av mig.


Idag så var det ju skidor i skolan ska jag vara ärlig så åkte jag ingenting alls, inte för att jag inte vågade.. hade gärna åkt men skon som man skulle ha på sig när man åkte satt så j*vla konstigt så jag fick otroligt ont i foten och kunde knappt gå. Så jag låg i snön nedanför backarna med Jenny, iallafall tills hon skulle åka själv. Men då kom Karin och Emma och satt med mig ett tag så väntade vi på att Jenny och Guisella skulle ha åkt klart så att vi kunde gå och äta. I caféterian där så var det så himla otroligt dyrt liksom, en toast kostade 47 kronor, hallå!? Så jag och Karin köpte bara småbröd där och varm choklad med grädde i. Chokladen smakade först bara vatten men när jag nästan hade druckit upp allting så fick jag en ny för att dom tydligen hade glömt fylla på någonting så att det skulle smaka choklad. Och vem tackar nej till varm choklad med grädde gratis?
Efter alla hade fikat så gick jag och Karin till Max och åt mera där, inte direkt jättegott men det funkade. När vi kom tillbaka så sa en lärare i väst att jag, Emma, Jenny och Karin fick gå en halvtimme tidigare fast att vi inte fick säga till någon att vi fick göra det, hihi busig hon är. Hann ta lite bilder faktiskt, inte så många. Men, några iallafall.



Ja, antagligen så var vi här. hihi.



mitt fina liftkort som inte kom till någon användning.



Emma satte sina vantar på hennes fötter frös att hon för så mycket, haha humorbarn.



Emma och Karin åker liften upp.



Söta karin när vi kom från Max.


Nu måste jag fortsätta öva till kemiprovet, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0