Now is she moves like this, will you move like that?

Jag skulle ju skriva när jag kom hem från skolan, men det blev inte så. Istället åkte jag till centrum snabbt och köpte margarin, mjölk och o´boy eftersom att jag hade tänkt att baka havrebollar, wei! Fast nu jag har precis ätit mat och ska därför sitta och lata mig en stund framför datorn innan jag bakar. Bara havrebollarna är klara innan mamma kommer hem ikväll klockan nio, för jag sa att jag skulle baka havrebollar och då ville hon ha det till sitt kaffe när hon kom hem, hihi man vill ju inte göra mamma besviken! Speciellt inte när hon lät så glad för en gångs skull.
Lite bilder från idag:






Alla bilder är tagna från tuben, haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

RONJA , ta bort den andra bilden !!!!! <3 x)

2009-02-20 @ 19:21:39
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ta bort dom två första !!

2009-02-21 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0