onsdag

Ingenting skrivet igår men hade ingenting att skriva om, var med Emil hela dagen och senare så pluggade jag till omprov i slöjd som jag tror att jag klarade idag.
Har precis ätit lunch och idag känns det ganska lungt i skolan.. Okej iförsig har jag inte varit i skolan mer än 40 minuter ungefär. Idag efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra, skulle egentligen vara med Emil men han ska ha möte med sin lärare om en sak som ni inte får veta, HAH!
En sak som tynger mitt liv just nu är att.. åh.. jag vet inte hur jag ska säga det här.. det e fruktansvärt pinsamt och jobbigt.. men jag antar att jag får skriva det ändå.. jag missade efterlyst igår! Gaaaaaaaaaaaaaaaah, hemskthemskthemskt. måste vänta en hel vecka för att det ska komma igen..

hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0