Pulsen stiger upp, för varje steg vi tar för vi vet..

Hemma nu, sitter och äter nudlar som en liten tjockis. Jag har kanske varit hemma en timma nu, fast jag stannade faktiskt kvar i skolan ett tag när vi slutat och jobbade lite extra *stolt*! Emil hade ju som sagt möte, men när det var slut så åkte jag med honom till farsta strand och tog bussen därifrån, like allways.Har inte gjort någonting annat speciellt.
Imorgon är det ju skidor också! Herregud döda mig, jag vågar verkligen inte. Känns som om jag kommer ramla och dö eller något liknanade, lääääääskigt! Men jag ska försöka våga för folk som har åkt säger att det är jätteroligt, bara man vet hur man gör. Så jag får väl lita på dom och hoppas att jag inte ramlar och dör eller liknande..


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hjärtat, har inte din kära storebror berättat hur roligt det var med skidåkningen, nu när han var till Romme, inte så långt ifrån där vi bor, ca 7 mil. Det kommer att gå jättebra. Kram ha en skön dag i morgon. Ses vi på sportlovet??? Jag hoppas det, kram.

2009-02-18 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0