Ronja - the one and only

Tjenixen bloggen Ronja här!
Ligger i sängen just nu med datorn i knät och tittar på two and a half man, superkul! Iallafall för mig som har dålig humor. Plus att jag är ganska trött just nu så jag skrattar väl nästan åt allting, hihi.
Menmen, tänkte egentligen bara kika in och skriva lite så det skulle bli någon uppdatering.
Ikväll så har det iallafall inte hänt någonting, vart ingen träning som jag trodde. Vill egentligen börja gymma, men man måste ju vara sexton så det är bara tre år kvar *jippi!* Känner iallafall att jag måste träna snart innan jag börjar ser ut som en fet padda, hahahaha!



En dålig mobilbild på lite av datorn och two and a half man. Men nu måste jag svara på några sms och sedan ska jag fortsätta titta tv.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0