Såhär tråkigt kan jag ha en söndagskväll.

Gör såhär: Titta dina kontakter på mobilen. Resten förstår du själv.

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Huhu nej.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?

Ex.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Träffa och träffa.. ser personen när jag åker buss till skolan.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Ja, absolut.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Att han var söt, nu är han skitful.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
F.d klasskompis.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Inte direkt någon jag vill se/träffa.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
Jag var.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 27?
Ush nej tack aldrig.

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Typ ''hej, vad gör du, okej, kul, händer i helgen, okej, haha, okej, hej då''

KÄNNER DU NUMMER 7?
Yes, absolut tyvärr.

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Varför inte?

VAD HAR DU OCH NUMMER 1 FÖR EN RELATION?
Ingen alls, snackar inte med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0