Sur man blir..

Har tittat omkring i olika bloggar nu och på många ställen står det just om Rihanna, som btw fyllde 21 år igår! (Grattis!)
Men det jag blir sur på är det här med att Chris Brown slagit Rihanna och att vissa skriver att hon förkänade det (?!)
Hur dum får man vara egentligen och tycka så? Chris Brown är en idiot som gjorde så mot Rihanna!
Och jag som tycker folk i min ålder är omogna som försöker lösa saker med att slåss och så..



Hur kan man ens tycka att en människa förkänar att bli slagen?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hjärtat, Ingen, absolut ingen har förtjänat sig av att bli misshandlad. Du har absolut rätt. Många vuxna beter sig verkligen som stora idioter. Håller fullständigt med dig, kram.

2009-02-21 @ 13:22:52
Postat av: Jessica

Sv; vad är det för fråga då? :P haha

Helt sjukt att hon blivit misshandlad.. fast samtidigt kan jag inte sluta undra om bildenär phtoshoppad?

2009-02-21 @ 13:49:01
URL: http://www.mrmrs.se
Postat av: Cicci

Inten förtjänar väl att bli slagen, men de finns sånna sjuka människor i denna värld helt enkelt.

2009-02-21 @ 20:06:35
URL: http://psissi.blogg.se/
Postat av: DIN MARDRÖM

KLART VISSA HAR RÄTT att BLi slAGNa,

2009-02-22 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0