This is the real life

Jag har faktiskt varit hemma ett tag nu, men inte orkat suttit vid datorn. Utan istället så har jag geekat gh med mina små jobbiga söta brorsor. Okej, det kanske bara är jag som överdriver, men gash vad dom har varit jobbiga! Jag kan erkänna att jag inte är på så bra humör just nu faktiskt.. Men det blir säkert bättre snart. Har ingenting att skriva om egentligen, ingenting speciellt som händer ikväll mer förutom att efterlyst är på tv, love it!
Mja, vad ska jag skriva om egentligen? Ingenting mer just nu iallafall.

Oh when I don't know
I don't know what he's after
But he's so beautiful
Such a beautiful disaster
And if I could hold on
Through the tears and the laughter
Would it be beautiful?
Or just a beautiful disaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0