Tisdag morgon

Sitter i Fridhemsplan nu och har musik. Ingen jobbar och jag menar det, alla bara sitter och skriker och jag är trött som fan och har ont i huvet och orkar egentligen inte med det här.
Iförsig så är det bara två lektioner kvar, matte och idrott. Jag har tyvärr inte med mig några idrottskläder så kommer inte kunna vara med på gympan.
Imorse så kom jag ungefär 40 minuter försent till musiken, men det är ju bara för att jag älskar sova. Det spelar ingen roll hur tidigt jag än går och lägger mig, vaknar alltid lika sent.
Åttorna började klockan nio i Fridhemsplan, dom skulle ha någon temavecka eller någonting såntdär. Så jag mötte Emil i åttan i farsta strand och så åkte vi tillsammans, fast i farsta så gick Robert(tror jag att han heter) på och i Hökarängen gick Rikardh på.
Nu ska jag sluta skriva och göra någonting annat istället ..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

God morgon!

2009-02-10 @ 10:22:38
URL: http://lin80.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej vännen, NÄR??? gick du och la dig tidigt senast? OK inget gnäll från mig, men är lite orolig över att du så ofta har huvudvärk, har du testat dina ögon någon gång? Eller håller du på att få influensa? Sköt om dig raring, många kramar från mig. Puss!

2009-02-10 @ 17:21:41
Postat av: ronja

Hej mormor, jag kan inte somna tidigt på kvällarna, har försökt det många gånger men då känner jag bara att jag måste gå upp för att göra färdigt någonting, kanske någonting på datorn snabbt eller så.

Fast jag vet att jag måste och jag ska försöka börja gå och lägga mig tidigare. kramar ronja

2009-02-10 @ 23:04:56
URL: http://singtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0