I know what you want

Har inte blivit något skrivit idag för att jag har varit med Emil. Vi har väl inte gjort någonting speciellt, tittat på tv mest och så. Vi åkte hem till mig efter skolan, först så trodde jag att han skulle hem i farsta strand, eftersom han bor där. Men så sa han att han tydligen skulle ta en ''omväg'' hem och gå av i Skogås Centrum och ta tåget där ifrån, men när vi var någon station innan centrum så frågade han om han fick följa med hem till mig, och liksom.. visst varför inte? Så då gjorde han det.

I skolan så hände ingenting speciellt, hade ju bara tre lektioner. Musik först, matte sen och sist gympa. Var faktiskt inte med på gympan för jag inte hade några kläder till det, och jag känner ju inte direkt för att ha gympa i tajta jeans, det skulle ju bli lite knasigt!
Istället för gympan så gick jag, Karin och Celina runt och jag höll på att fota massa onödiga saker som vanligt. Vi gick faktiskt väldigt långt, och i många uppförsbackar och nedförsbackar, hihi.
Eftersom jag inte har så mycket att skriva så lägger jag in ''gympalektionen'' i bilder.



Det börjar med ungefär ''vad ska vi göra nudå?''




Karin får en idé att vi går långt bort och ronja är framme med kameran(mobilen)
*tar kort*
ronja: Sådär ja!
celina: Va?
ronja: Precis
celina: Va?
ronja: Exakt!
celina: Va?
ronja: kanskeeeeee?
celina: Va? ..
ronja: jag tog kort..
celina: Jaha, eller.. Va?
ronja: du är verkligen så seg som dom säger ibland..






Bilder när vi går längs vattnet..






Vi går ner för någon trappa för att självklart komma närmare vattnet.




Karin gör fjortispoeser som vanligt.




Jag och karin har inget liv.





Karin leker modell.



Det går tyvärr inte så bra när jag ska bestämma hur hon ska sitta utan att hon börjar asskratta.





Karin och Celina försöker komma ner för en brant backe,
om det går så bra vet jag inte ifall jag kan påstå, haha! kul var det iallfall
.



Nu har vi kommit närmare vattnet,
men ingen av oss fegisar vågar gå på isen!


Sen så tog det ganska lång tid för oss att gå tillbaka, mysigt var det iallafall! Nu ska jag gå upp och ta mig en dusch!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka trevliga bilder, bra motion med backar och trappor, men helst ska man ju gå åt andra hållet då, d.v.s. uppför :) men det är fint där ni gick, nere vid Tantolunden, och ner mot sjön. Bra att ni inte gick ut på isen, den kan vara förrädisk, och ni var ju inte utrustade för det. Ha en härlig dag. Kram

2009-02-11 @ 08:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0