Are you ready to fly?

Nu är jag hemma från våran egen lilla ''kaosskola'' skolan skulle kunna bli nya the hills som Jenny säger och jag börjar faktiskt hålla med henne. Vår skola är knasig. Kanske bara jag som tycker?
Iallafall så lovade jag att berätta om helgen och lägga in bilder så vi får väl ta helgen i en snabb veritation.
Fredag;
Åkte hem efter skolan pågrundav att jag kännde mig febrig, men på kvällen så vart det mycket bättre och jag åkte iväg och var med Jenny och Karin, kulkul! Vi var först hemma hos Jenny ett tag eftersom hon och karin höll på att göra massa knäppa saker. men senare så gick vi ut och höll på att gå omkring först, tills vi kom på den knasiga idén att vi skulle klättra upp på tallkrogens skoltak.. Fråga mig inte varför! haha (a). Tog faktiskt väldigt lång tid för oss att komma upp på taket. Vi blev tvungen att klättra på bord och sånt för att äntligen komma upp till taket, höhö.
Efter vi hade varit på taket så följde dom med mig till tunnelbanan och så åkte jag hem.






Dom står och dansar till den här låten ifall ni undrar:












knappt jag ser vad det är på bilderna så fråga inte mig vad det är för någonting på dom, dom är iallafall tagna från taket, hihi.

Lördag:
Vaknade runt elvatiden tror jag. Visste inte riktigt vad jag skulle göra den men som jag tror att jag skrev tidigare så åkte jag hem till Jenny och var med henne och Karin. Hemma hos henne höll vi på med massa konstiga saker, like allways! Efter det så åkte jag till Gullmarsplan och mötte Emil där, fick tre rosor av honom, gulligt va? Tycker iallafall jag.
Sen så åkte vi hem till han eftersom han precis hade varit på match så behövde han duscha. Vi var hemma hos honom i kanske någon timme, efter det så åkte vi hem till mig. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, tog det väl bara lungt. Tittade på en film gjorde vi också (not another teen movie). Hade sätt den förut kom jag på efter ungefär halva filmen, bra minne man har då. Sen så gick vi väl och la oss runt ett.
Tyvärr inga bilder den här dagen.

Söndag:
Vaknade klockan fem på morgonen av att Emil väcker mig (han nekar fortfarande att han gjorde det) -.- .. Men iallafall okej, han kanske inte gjorde det han vände sig faktiskt bara om i sängen så trodde jag han försökte väcka mig men han var bara halvvaken. Men det stoppade ju inte mig från att kittla honom så att han vaknade helt, hihi!
Vi gjorde ingenting på morgonen, tog det lungt tills ungefär tolv. Då började vi klä på oss och åkte till Kristineberg för att äta kebab, goott! Eftersom att Emil också kännde dom som jobbade där så fick vi gratismat och gratisdricka. Fast vi fick göra våra kebabtallrikar själv, iförsig så var det nästan bara Emil som gjorde men vad ska jag göra när jag inte vet hur man gör? (a)
När vi hade ätit klart så åkte vi hem till Emil och var där tills kvällen då jag skulle åka hem.
Sen så var helgen i stort sätt slut på det roliga.

en bild på emil, jag vet att man nästan inte ser någonting. menmen.

Nu ska jag leta upp recept till chokladbollar
och efter det baka, skoj!
Ha det bäst / ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0