Wiihhihihihihi

Har precis varit hos klippt mig i Trångsund, vart inte riktigt som jag hade tänkt men är ändå supernöjd. Samma tjej som klippte mig förra gången var det också som klippte mig nu, hon är faktiskt väldigt duktig. Kännde först inte igen henne för att sist när jag var dära så hade hon svart hår ungefär, och nu var det blont och en annan frisyr. Fast blir lika avundsjuk på hennes frisyr varje gång! Först var det bara menat att jag skulle klippa mig, men jag kännde verkligen på mig att min mamma också skulle göra det och självklart gjorde hon det.. Träffade en tjej från min förra klass där också, vet inte riktigt ifall hon kännde igen mig. Hon hälsade iallafall inte. När jag hade klippt klart mig så fick jag en jättesöt bild på Karin som tydligen har färgat sitt hår rött, haha.. Hon är  busig hon! Mitt hår ser man faktiskt inte så himla mycket skillnad på, det är väl det att det är uppklippt och mycket tunnare, vilket är väldigt skönt måste jag säga. Får tyvärr ingen bra bild på håret, så det får komma någon annan gång.
Men jag kan ju lägga in bilden som jag fick på Karin iallafall.


                Innan                                                   Efter


Cute va?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hon blev jättefin, men söt innan med, så nu Ronja kan du ta fram din naturliga hårfärg, så blir ni rödhåriga båda 2, du har ju så fin färg på ditt hår. Kram

2009-02-23 @ 17:43:01
Postat av: Jonna

Det blev ju jätte snyggt! Hoppas att du haft en bra dag!



Kramisar!

2009-02-23 @ 19:55:33
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0