You're my drug



Nu hade jag tänkt att ta mig en liten dusch, (nu kommer mamma och gnäller på att jag spelar för hög musik *suck*).. Men iallafall så efter jag har duschat så ska jag nog ta och lägga mig i sängen och kanske smsa med några söta ett tag innan jag somnar, kanske titta på tv. Klockan är ju trotts allt bara .. tio, herregud! Jag trodde den var halv tolv eller någonting, gud vad segt den här kvällen har gått..
Som ni ser så hittade jag en supermysig sommarbild! Finns det något härligare än mysiga sommarkvällar? Skulle inte tro så va! Åååh, vad jag längtar efter sommaren..
hihih, tror jag tittar vidare en stund och sedan måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0